Josephine

I'll be there for you

Publicerad 2013-01-12 14:14:26 i Vardagligt,

Josse är ju lite halvdålig på att uppdatera så jag tänkte slänga in några ord åt henne här. Jag tänkte skriva vad Josse betyder för mig.
Hon betyder ALLT för mig! Jag har aldrig haft en bättre vän. Hon bryr sig om en och finns alltid där. Hon har stått bredvid mig genom himmel och helvete och jag tackar gudarna för att hon fortfarande finns här. Utan Josse inget Vickan.
Jag vill att du ska veta att jag alltid kommer finnas här för dig. Du är den mest godhjärtade person som finns. Vad det än är så ska du veta att du alltid kan vända dig till mig. Min axel är alltid tillgänglig om du vill gråta. Nöj dig aldrig för medelmåtta för du är värd det bästa!
Jag älskar dig och är så tacksam för att du är min vän!

Nej men det var allt för mig, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela