Josephine

Sedan sist (rörigt inlägg)

Publicerad 2013-01-10 21:21:00 i Vardagligt,

Nytt år, nya utmaningar heter det va?..

Kropp, själ och tillvaro kommer detta år genomgå en förändring och hur det blir i slutet vet jag inte, men kommer försöka dela med mig av hur det går på resan.. Största målen är vikten och utbildning.

Just nu sitter jag hemma hos linn, helt ensam, utan linn.. hon är och gottar sig i solen som gassar i thailand. Jag är katt/lägenhetsvakt, trivs grymt bra här, längtar så sjukt mycket tills jag själv flyttar hemifrån.. dessutom får jag bo med 2 gosiga kissemissar :)

Har dessutom börjar gått hos en jobbcoach.. Personalpartner, är väl inte helt exalterad över att gå där, men det behövs väl det också..

Nu ska jag fortsätta kolla på teven! hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela